Blog "Marketing u praksi" je preseljen na novu adesu! WWW.JASNAKAMATOVIC.COM
Kakva su iskustva marketinga i PR-a u malim i srednjim preduzećima u privatnom sektoru.
Kako unaprediti poslovanje, primeniti alate, istraživati, kreirati mix, odrediti budžet...
Kako ulaganja u marketing jednom privatniku mogu biti merljiva i kako očekivati profit.
jasnakamatovic | 25 Januar, 2009 19:00
Koja je svrha i kako ga napisati?
Prva asocijacija - joj (onako duuugačko uz kolutanje očima) ...Kako TO ne volim da radim! koliko mi vremena treba? ionako sam u gužvi... nc, ko još to čita?
Uglavnom su razmišljanja na račun Izveštaja negativna. Prvi utisak je da ima samo jedan cilj: nameru da neko tj Vaš pretpostvaljeni proverava šta ste sve radili i da li se njegovi utisci (kako ne radite dovoljno) opet ne podudaraju sa Vašim (jer se Vi raspadate od posla) i kako je to način da Vam stavi do znanja da je upravo svestan toga, i da je Izveštaj samo još jedan razlog da budete nezadovoljni svojim poslom i odnosom u firmi.
Nije baš tako... :) (Dalje)
jasnakamatovic | 19 Januar, 2009 20:26
Zašto je važno organizovati ga, kada i kako?
U novembru mesecu sam prisustvovala IDC konferenciji Business Intelligence u BG-u i tu sam sasvim slučajno susrela jednog našeg korisnika (kojeg nisam videla sigurno godinu dana) koji me je pitao: Da li i ove godine pravite event u decembru? Dolazim bez obzira da li si me planirala ili ne... tako da... ubaci jednu pozivnicu više! :)))
Baš lepo! I baš sam bila zadovoljna jer smo prethodnih godina puno uložili u evente i trudili se da ih organizujemo, bar 2-3x godišnje. Sve vreme smo, onako međusobom razgovarali i... nije da nije bilo efekata :)) naprotiv, ali smo stalno imali utisak da uvek može bolje, tražili zamerke, propuste. Znate kako je, ako imate korisnika sa kojim imate skoro prijateljski odnos i pitate ga nešto, vrlo je verovatno, da će iz kurtoazije dati odgovor koji želite da čujete, a ovo u BG-u mi je bilo tako spontano i iskreno. (Dalje)
jasnakamatovic | 14 Januar, 2009 17:16
Upravo je to najčešće pitanje koje mi postavljaju. Kada je poslovanje malih firmi u pitanju, moram priznati da sam primetila da je i veliki broj onih (iz moje struke) koji imaju predrasude vezane za ljude koji se njim i bave. Da smo mi koji radimo u marketingu „kod malih“ nedovoljno kompetentni ili da nismo dovoljno dorasli. (Dalje)
jasnakamatovic | 23 Decembar, 2008 22:00
Prvo jedan veliki :))) jer se smejem dok pišem tj od trenutka kada mi je i "sinula" ideja. Pre nekog određenog vremena upoznala sam jednu devojku preko drugara (nije iz moje struke) koja mi je juče poslala sms: odavno nemaš post na blogu i jedan :(. Zamislite izraz mog lica: ? Usledila je prepiska jer mi nije bio poznat br. tel. KO JE OVO? Šta se dešava? Dok smo se "ispičale" i kako je pronašla moj broj... (Dalje)
jasnakamatovic | 16 Decembar, 2008 14:43
OK?! Tema zaista traži da se podeli u više segmenata. Pitanja i nedoumica oko PR-a je dosta, koliko sam uspela da vidim. Ovih dana sam istraživala i pre nego što nastavim bilo bi dobro i reč-dve o sledećem: (Dalje)
jasnakamatovic | 05 Decembar, 2008 20:53
O ovoj temi već duže razmišljam i da li da pišem ili ne? Verovatno će izazvati negodovanje ali... i ovaj put će se pokazati da su primeri iz prakse tj ličnog iskustva najbolji pokazatelji. Pa da krenem: (Dalje)
jasnakamatovic | 02 Decembar, 2008 18:50
Pre neki dan sam, vraćajući se s posla primetila kako se gradom "šetaju" laptopovi. Do pre tri godine bila sam veliki protivnik kupovine ovakvog računara za lične tj moje potrebe jer mi se jednostavno nije isplatilo. Onda sam kupila svoj prvi i tu se sve promenilo. (Dalje)
Zovem se Jasna Kamatovic.
Rođena sam 1975. godine u Novom Sadu.
Radim kao Marketing i PR manager u jednoj IT kompaniji.
Velika ljubav mi je grafički dizajn kojim se bavim od 1996. godine.
Završila sam visokogradnju, arhitektonski smer.
Iza sebe imam preko 10 godina radnog iskustva u marketingu i tržišnim komunikacijama.
« | Maj 2025 | » | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |